НОВИНИ
КОЛЕДЖУ


  Головне меню

Головна

Новини

Дистанційне навчання

Розклад занять

Абітурієнту:

Приймальна комісія

Спеціальності

Підготовчі курси

Центр «Донбас-Україна»

Рейтингові списки

Заклад освіти:

Загальна інформація

Ліцензії, сертифікати

Керівництво

Літопис технікуму

Освітній процес:

Навчальна робота

Виховна робота

Методична робота

Самоврядування

Стипендіальна комісія

Професійна орієнтація

Працевлаштування

Відділення:

Технічне

Економічне

Циклові комісії:

Технічної підготовки

Гуманітарної підготовки

Економічної підготовки

Загальноосвіт. дисциплін



Інструменти дистанційного навчання: система MOODLE. Модуль «Тест»

Дата публікації: 22.10.2020

Продовжуємо вивчати інструментарій дистанційного навчання. Сьогодні викладачам коледжу пропонується матеріал для поглиблення знань платформи Moodle, а саме особливостей модуля «Тест».

Для того, щоб створити тест потрібно спочатку створити «Банк питань». Тобто спочатку ввести в систему усі тестові запитання з навчальної дисципліни, які потім будуть використовуватись при створенні тесту. Для цього у меню потрібно обрати блок «Керування» та пункт «Банк питань». Тоді створити «Категорію», до якої будуть належати завдання (можна використати, до прикладу, назву теми, якої вони стосуються), натиснути кнопку «Створити нове питання».

Цей модуль надає викладачу можливість розробляти тести, які можуть містити питання різних типів:

  • множинний вибір – питання, у якому можна вибирати одну або декілька відповідей з наданого списку;
  • есе – дозволяє відповіді з декількох речень або абзаців. Результати оцінюються викладачем вручну;
  • перетягування в тексті – пропущені в тексті слова заповнюються за допомогою перетягування;
  • коротка відповідь – відповідь одним словом, яке студент має ввести з клавіатури;
  • числова відповідь – відповідь числом, яке студент має ввести з клавіатури;
  • відповідність – встановлення відповідності;
  • правильно-неправильно – є лише два варіанти відповіді на питання «правильно» чи «неправильно»;
  • інші питання.

Модуль «Тест» дозволяє викладачу швидко перевіряти результати одразу багатьох студентів, оскільки їх відповіді перевіряються автоматично та одразу вносяться в журнал оцінок. Тож основні затрати часу викладача пов’язані не з перевіркою робіт, а з розробкою питань, наповненням ними «Банку запитань» та налаштуванням тесту.

Тривалість наповнення банку запитань залежить від вміння викладача працювати з комп’ютером і його досвіду роботи з системою. Уважне та акуратне внесення 100 тестових запитань до банку з перевіркою їхньої якості (кожне питання можна перевірити за допомогою функції попереднього перегляду), у більш-менш досвідченого викладача, може зайняти 4-5 годин. Налаштування тесту займає орієнтовно 10-15 хв.



Інструменти дистанційного навчання: система MOODLE. Огляд платформи, створення навчальних курсів

Дата публікації: 21.10.2020

Продовжуючи тему інструментарію дистанційного навчання, сьогодні розмова піде про платформу Moodle, яка ще декілька років тому впроваджена у навчальний процес нашого закладу, але яку, з невідомих науці причин, певна чистина викладачів досі не спромоглася опанувати.

Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») – це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS) або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, студентам та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати в навчанні, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.

Ця платформа містить велику кількість різноманітних навчальних елементів (так званих «модулів»), які забезпечують діалог та співпрацю між викладачем та студентами. За допомогою платформи викладач може обирати будь-який з модулів, розміщувати його на сайті, редагувати, оновлювати, використовувати для інформування, навчання та оцінювання студентів. Платформа дозволяє використовувати в межах навчальної дисципліни форуми, слідкувати за активністю студентів, містить зручний для користування електронний журнал оцінок.

Пропонуємо вам ознайомитись з наступними відеоінструкціями, що дасть загальне розуміння принципів роботи платформи і отримати навички найпростіших дій по роботі з системою.


Додатково про подію...


Інструменти дистанційного навчання: Google Classroom

Дата публікації: 20.10.2020

Google Classroom (Google-клас) – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування зі студентами в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.

Наступні відеоуроки дозволять вам ознайомитися з принципами функціонування Google-клас, дізнатися про різні типи завдань, які можна створити в Google-клас, а також як працювати з різними сервісами Google та розробляти власний курс у Google-клас.


Додатково про подію...


Дещо про ІТ: методична допомога в організації дистанційного навчання від ЛНАУ

Дата публікації: 19.10.2020

ІТ-відділом Луганського національного аграрного університету проводиться систематична робота з підвищення рівня цифрової грамотності серед співробітників закладу освіти та його структурних підрозділів.

Викладачам коледжу, для ознайомлення, пропонується низка корисних відеоінструкцій з приводу користування ІТ-сервісами, яка постійно доповнюється.



Інструменти дистанційного навчання: Zoom

Дата публікації: 15.10.2020

Продовжуємо знайомити викладачів коледжу із засобами дистанційного навчання.

Є безліч сервісів, які дозволяють обмінюватись повідомленнями, файлами, проводити опитування, контролювати рівень засвоєння. Не применшуючи важливості перелічених форм взаємодії між викладачем і студентом, треба зауважити, що вербальну комунікацію не можна повноцінно замінити нічим. Тому, цього разу розглянемо ZOOM – сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку.

В Zoom можна організовувати конференції та веб-семінари для різної кількості користувачів і спікерів.


Що можна робити:

  • організовувати спільні чати для переписки і обміну матеріалами – як загальні, так і приватні;
  • проводити онлайн-конференції з відео високої якості і запрошувати до 100 учасників (у безкоштовній версії, платна дозволяє збільшувати кількість учасників і спікерів);
  • записувати як свої звернення, так і спільні розмови;
  • під час конференцій та семінарів можна демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК, смартфона чи планшета;
  • можна проводити необмежену кількість конференцій (в безкоштовній версії кожна з них може тривати не довше 40 хвилин);
  • конференції можна планувати і заздалегідь запрошувати учасників.

Сервіс однаково добре працює як на ПК, так і на смартфоні чи планшеті. Потрібно завантажити програму на комп’ютер чи додаток на гаджет.

Огляд сервісу, а також інструктаж з налаштування і використання Zoom можна отримати, переглянувши наступний відеоурок.



Інструменти дистанційного навчання: Microsoft Teams

Дата публікації: 15.10.2020

Із запровадженням в коледжі дистанційного навчання у викладачів постає питання, які засоби краще використати в своїй роботі? Пропонуємо підвищити свою цифрову грамотність, переглянувши цикл статей «Інструменти дистанційного навчання».

Сьогодні пропонуємо вам огляд додатку Microsoft Teams, що входить по складу пакету Office 365 і доступний як для комп’ютерів, так і для планшетів та смартфонів. Додаток дозволяє проводити відеолекції, проводити групові відеоконсультації, обмінюватись повідомленнями, пересилати файли, проводити опитування та багато чого іншого, що можна було б використати в роботі викладача.

Усі викладачі і студенти вже мають облікові записи в системі Office 365, логіни і паролі можна отримати у завідувачів відділень і голів циклових комісій.




  Новини за розділами

Всі новини (список)

Бібліотека

Виховна робота

Вступ-2020

Вступна кампанія

Загальний

Інструменти дистанційного навчання

Методична робота

Навчальна робота

Підготовчі курси

Практичне навчання

Працевлаштування

Приймальна комісія

Професійна орієнтація

Спортивне життя

Стипендіальна комісія

Студентське самоврядування

Фінансова діяльність

Циклова комісія гуманітарної та соціально-економічної підготовки

Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін

Циклова комісія професійно-економічної підготовки

Циклова комісія професійно-технічної підготовки



освітній портал Педагогічна преса
© Бойко С.М., ВCП "Слов'янський коледж Луганського національного аграрного університету", 2008-2020