МЕТОДИЧНИЙ
КАБІНЕТ


  Головне меню

Головна сторінка

Новини коледжу

Профілактика COVID-19

Студенту:

Дистанційне навчання

Вхід в Office 365

Розклад занять

Розклад дзвінків

Стипендіальна комісія

Підготовка до ЗНО і ДПА

Кабінет соціал. педагога

Викладачу:

Методична робота

Самоосвіта викладачів

Пропозиції самоосвіти

Інструменти дист.навчання

Абітурієнту:

Спеціальності

Приймальна комісія

Правила прийому

Мотиваційний лист

Центр «Донбас-Україна»

Заклад освіти:

Загальна інформація

Керівництво

Накази

Самоврядування

Технічне відділення

Економічне відділення

Ліцензії, сертифікати

Літопис технікуму

Освітній процес:

Навчальна робота

Виховна робота

Професійна орієнтація

Працевлаштування

Циклові комісії:

Технічної підготовки

Гуманітарної підготовки

Економічної підготовки

Загальноосвіт. дисциплін



Методична проблема 2020-2021 навчального року – формування конкуренто-спроможного майбутнього фахівця шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та підвищення професійної майстерності викладачів.

Методист
Солод Любов Степанівна


Принципами методичної роботи є: системність, послідовність, оперативність, випереджаючий характер, органічне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість. При організації методичної роботи важливо брати до уваги, що в педагогічній науці відбуваються постійні зміни в обґрунтуванні методик, технологій, методів і прийомів навчання, які потребують уваги тих, хто їх використовує. Опанувати новітні технології і методики викладачам коледжу дозволяє продуктивна співпраця з освітніми платформами «Всеосвіта», «На урок», «Prometheus», «Дія. Цифрова освіта» та інші.



Задачі методичної роботи в коледжі:

  • вдосконалення професійної компетентності педагогів,
  • збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,
  • запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на новітніх методологічних засадах та сучасних дидактичних принципах,
  • активізація науково-пошукової роботи, обмін передовим педагогічним досвідом,
  • налагодження на постійній основі співпраці з виробництвом на всіх етапах навчально-виховного процесу,
  • залучення педагогічних працівників та студентів до активної участі у науково-практичних конференціях, форумах, тренінгах, конкурсах, вебінарах з використанням можливостей сучасних інформаційно-цифрових технологій.

Ефективність навчально-методичної роботи в коледжі залежить від взаємодії всіх її структурних ланок.

Вся робота педагогічного колективу навчального закладу спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми – забезпечення якості підготовки спеціалістів, підготовка конкурентоспроможного фахівця.

В коледжі склалася чітка система організації методичної роботи, яка охоплює всі сторони педагогічної діяльності та сприяє реалізації основної навчально-методичної проблеми.

Керівництво і педагогічний колектив перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих кадрів для української економіки, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи.



Методичне об’єднання викладачів: майстер-клас із вдосконалення роботи в Moodle

Дата публікації: 07.10.2022

6 жовтня відбулося методичне об’єднання викладачів на тему «Удосконалення дистанційної системи навчання у ВСП ДАФК ЛНАУ».

Сергій Бойко поділився досвідом завантаження на платформу дистанційної освіти Moodle вставок (типу «hotlink») зі сторонніх інформаційних ресурсів, (зокрема презентацій, відео), а також показав алгоритм відправки студентам засобами Moodle перевірених робіт із виправленнями, зробленими викладачем.

Олексій Пристінський показав майстер-клас «Як зробити відеозапис заняття?» та продемонстрував різні способи створення скріншоту екрану на стаціонарних та мобільних пристроях.

Учасники методичного об’єднання отримали змістовну інформацію, яка сприятиме створенню якісного контенту для здобувачів освіти, що є особливо актуальним в умовах дистанційного навчання.



Майстер-клас з проведення ефективного онлайн-заняття

Дата публікації: 09.09.2022

9 вересня відбулося засідання методичного об’єднання викладачів коледжу, присвячене втіленню в навчальний процес новітніх технологій освіти. Модернізація освітнього процесу, використання інноваційних засобів навчання – провідна методична проблема, над якою працює педагогічний колектив.

Викладач Станіслав Васюк провів майстер-клас з проведення ефективного онлайн-заняття з використанням сервісів Google Meet та Jamboard.

Усі присутні викладачі коледжу могли почерпнути нові ідеї для своєї роботи, що дасть змогу витиснути максимум ефективності під час проведення власних занять.



Відкрите заняття Олійник В.В.

Дата публікації: 17.02.2022

16.02.2022 р. викладач Олійник Вероніка Валеріївна провела відкрите заняття з використанням онлайнових інструментів: Moodle (платформа дистанційного навчання), Google Meet (інструмент онлайн трансляцій), Microsoft PowerPoint (створення та демонстрація презентацій).

Олійник В.В. продемонструвала методику проведення онлайн лекції з дисципліни «Організація екскурсійного обслуговування» на тему «Методика проведення екскурсій». Мета заняття: продовжити формувати в студентів загальне уявлення про організацію екскурсійного обслуговування, розвивати уміння працювати з термінами, виховувати інтерес до вивчення курсу.

Методика проведення екскурсій в широкому плані являє собою систему завдань і вимог, способів і прийомів показу і розповіді в ході вивчення тем екскурсій, різних за своїм цілям. Методика проведення екскурсій є програмою дії екскурсовода по демонстрації об'єктів, організації їх спостереження екскурсантами, використання певних методичних прийомів показу і розповіді.

Використання презентації дозволило візуалізувати навчальний матеріал. Пояснення викладача доповнювалося демонстрацією тематичних відеороликів: Віртуальна екскурсія. Мукачево, Паланок, Монастир; Екскурсія "Сім чудес Львова"!



Відкриті заняття викладачів коледжу

Дата публікації: 04.02.2022

03.02.2022 р. викладачі Васюк Станіслав Миколайович і Журавльов Олексій Олександрович провели відкриті заняття з використанням онлайнових інструментів: Moodle (платформа дистанційного навчання), Google Meet (інструмент онлайн трансляцій), Microsoft PowerPoint (створення та демонстрація презентацій).

Журавльов О. О. показав можливості дистанційного навчання при проведені заняття з дисципліни «Фізична культура» на тему «Вдосконалення техніки передач м’яча». На початку заняття, спілкуючись зі студентами, викладач підкреслив важливість рухової і фізичної активності, яка є винятково важливим, фундаментальним чинником формування, збереження, зміцнення здоров’я та розвитку людини. Також було зазначено, що заняття фізичною культурою і спортом загартовують тіло і зміцнюють здоров’я, сприяють гармонійному фізичному розвитку та вихованню моральних якостей особистості.

Студенти групи 1М921 прослухали та подивилися навчальні відеоролики з виконання передачі м’яча двома руками зверху над собою та двома руками знизу. Удосконалювати ці технічні елементи в домашніх умовах вони будуть через виконання імітаційних рухів, які потрібно буде зняти на відео та надіслати для перегляду викладачеві. Були обговорені та закріплені правила гри у волейбол, а в якості їх перевірки юнаки отримали домашнє завдання – дати відповіді на 5 питань з правил гри.

Васюк С. М. продемонстрував методику проведення онлайн лекції з дисципліни «Сільськогосподарські машини» на тему «Машини для заготівлі сінажу, приготування трав’яного борошна. Силосозбиральні машини». Використання презентації дозволило візуалізувати навчальний матеріал, показати наглядно будову і технологічний процес роботи кормозбирального і силосозбирального комбайнів. Пояснення викладача доповнювалося демонстрацією тематичних відеороликів: «Технологія заготівлі сінажу», «Робота кормозбирального комбайну КСК-600 "Палессе" SF60», «Автоматична система стеження заповнення кузова транспортного засобу Claas Jaguar» та інших.

Добре продумана структура заняття, інструменти візуалізації лекційного матеріалу, зворотній зв’язок з аудиторією, активність студентів дозволили викладачу досягти поставленої мети – студенти групи 4МЛ21 засвоїли будову, роботу та основи регулювання машин для заготівлі кормів. Ці знання необхідні майбутнім фахівцям для забезпечення заданої якості та максимальної продуктивності.



Вітаємо наших викладачів з успішною атестацією!

Дата публікації: 13.04.2021

13 квітня 2021 року відбулося засідання атестаційної комісії департаменту освіти і науки Донецької області (у дистанційному режимі). За результатами роботи атестаційної комісії ухвалене рішення:


Безугла Ірина Миколаївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєне педагогічне звання «викладач-методист»;

Беленець Ганна Миколаївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Бойко Сергій Миколайович відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Висицька Світлана Миколаївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Висицький Сергій Володимирович відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Воронцова Олена Миколаївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Гуторова Вікторіна Валентинівна присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;

Єгорова Ірина Анатоліївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Зозуля Лариса Олексіївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєне педагогічне звання «викладач-методист»;

Какаулін Андрій Олексійович відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Карась Галина Миколаївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Кузнєцова Наталія Віталіївна присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;

Мірошниченко Людмила Валентинівна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Назарова Лідія Володимирівна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Островська Тетяна Іванівна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший викладач»;

Панченко Олексій Миколайович відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Пристінський Олексій Володимирович присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;

Сєрокуров Микола Васильович відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Солод Любов Степанівна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Теплицька Ольга Юріївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Томашевська Тамара Євстафіївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»;

Шевченко Діна Анатоліївна відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».


Додатково про подію...


10 порад щодо дистанційного навчання для викладачів

Дата публікації: 05.01.2021

Європейський навчальний фонд (ETF) на платформі Open Space опублікував 10 порад щодо дистанційного навчання для викладачів:

  1. Приймайте етапи розвитку дистанційного навчання. Обмін досвідом між колегами сприятиме покращенню якості надання освітніх послуг. Технології дистанційного навчання повинні вдосконалювати ваші професійні навички, а не змінювати.
  2. Слідкуйте за результатами навчання, ставлення своїх учнів до такого навчання та своїм добробутом. Не намагайтеся давати більше інформації для учнів – краще менше, але з користю.
  3. Використовуйте різні методи та прийоми під час дистанційного навчання. Для досягнення відмінного результату можна поєднувати стандартні методи із цифровими технологіями. Це надасть вашим урокам різноманітності, але водночас не забувайте про почуття міри.
  4. Плануйте свій час. Для кожного уроку близько 20 хв знадобиться на викладення теоретичного матеріалу, а решта часу – для практики, застосування та закріплення матеріалу. Найважливіше, при будь-якій формі навчання, спілкування з учнями. Відеочати з учнями мають стати нормою.
  5. Розподіляйте великі завдання на етапи з чіткими часовими рамками. Так учням легше й зрозуміліше опрацьовувати матеріал.
  6. Мотивуйте себе та своїх учнів. Оцінюйте, вдосконалюйте кожен урок та насолоджуйтесь досягнутим успіхом. Будьте взірцем для наслідування та будьте в мережі в зазначений час. Не порівнюйте результати під час дистанційного навчання з тими, що прогнозували отримати в класі.
  7. Навчайтеся вчитися. Показуйте своїм учням, що ви готові до змін і вмієте використовувати в освітньому процесі сучасні технології.
  8. Довіряйте керівництву та своїм співробітникам. Ваші досягнення будуть оцінені так само, як під час звичайних уроків.
  9. Отримуйте зворотній зв’язок від колег та учнів. Відгуки від учнів, батьків та колег покращують якість уроків та збільшують зацікавленість до них.
  10. Насолоджуйтеся своєю професією. Ваша діяльність важлива для суспільства та країни. Ви впливаєте на розвиток та становлення майбутнього.


Додатково про подію...


План дистанційної методичної роботи викладачів на січень 2021 року

Дата публікації: 04.01.2021



Звіт про науково-методичну роботу викладачів коледжу у 2019 році

Дата публікації: 08.01.2020



Педагогічні читання – 2019

Дата публікації: 23.10.2019

22 жовтня у Слов’янському аграрному коледжі відбулися традиційні жовтневі педагогічні читання, присвячені 195-річному ювілею видатного вітчизняного педагога Костянтина Дмитровича Ушинського.

Недовгим, але яскравим був життєвий шлях цієї людини. Розробляючи проблеми педагогічної науки, він написав чимало праць. Особливу цінність становить його головна робота «Людина як предмет виховання», задумана як підручник з педагогіки. Цей твір став класикою педагогічної думки.

Із визначними подіями у житті і творчості К.Д. Ушинського учасників читань ознайомила Ловчикова Я. О., яка зазначила, що саме напружена щоденна праця зробила Костянтина Дмитровича не тільки видатним педагогом, а і щасливою людиною. «Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї всю свою душу, то щастя саме знайде вас» - ці слова, перш за все, стосуються самого Ушинського.

Гуманізм і народність – два основних принципи педагогічної системи Костянтина Ушинського, розкрила у доповіді Кузнєцова Н. В., підкресливши, що саме їх покладено в основу сучасної української педагогіки.

Ситнік О. В. зупинилася на теорії виховання, якому Ушинський приділяв особливе значення. «Виховання не тільки має розвивати розум людини і дати йому відомий обсяг відомостей, але має запалити в людині спрагу серйозної праці, без якої життя не може бути ні гідним, ні щасливим».

Змістовну доповідь про вчителя, його призначення та вимоги до нього підготував Васюк С. М., а Шаповалова В. С. показала, як втілюються ідеї К. Д. Ушинського в сучасній українській школі. Завідувач бібліотеки Любима З.Ф. презентувала виставку-огляд педагогічної спадщини Ушинського.

Усіма виступаючими було відзначено, що спадщина великого педагога – це цінний внесок до скарбниці світової педагогіки, який допомагає вирішити сучасні проблеми організації освітнього процесу. Ідеї К.Д. Ушинського пронизані духом гуманізму, народності залишаються актуальними й сьогодні.



Практичний семінар із зеленого туризму в НМЦ «Агроосвіта»

Дата публікації: 31.05.2019

Заступник директора з навчальної роботи Назарова Л.В. взяла участь у практичному семінарі «Сільський зелений туризм у вирішенні проблем самозайнятості населення», що проходив в Навчально-методичному центрі «Агроосвіта».

В семінарі взяли участь представники всіх суспільних ланок – наукових установ, навчальних закладів, громадськості, влади та власників гостинних садиб. Поєднання теоретичної бази, аналізу закордонного досвіду, сучасних реалій та тренінгової практики сприяло появі жвавих дискусій та обговорень



  Методичний кабінет

Методична робота

Самоосвіта викладачів

Пропозиції для самоосвіти

Педагогічні інновації

Олімпіади



© Бойко С.М., ВCП "Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету", 2008-2022