ОРГАНІЗАЦІЯ
ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


  Головне меню

Головна сторінка

Новини коледжу

Профілактика COVID-19

Студенту:

Дистанційне навчання

Вхід в Office 365

Розклад занять

Розклад дзвінків

Стипендіальна комісія

Підготовка до ЗНО і ДПА

Кабінет соціал. педагога

Викладачу:

Методична робота

Самоосвіта викладачів

Пропозиції самоосвіти

Інструменти дист.навчання

Абітурієнту:

Спеціальності

Приймальна комісія

Правила прийому

Мотиваційний лист

Центр «Донбас-Україна»

Заклад освіти:

Загальна інформація

Керівництво

Накази

Самоврядування

Технічне відділення

Економічне відділення

Ліцензії, сертифікати

Літопис технікуму

Освітній процес:

Навчальна робота

Виховна робота

Професійна орієнтація

Працевлаштування

Циклові комісії:

Технічної підготовки

Гуманітарної підготовки

Економічної підготовки

Загальноосвіт. дисциплін



Заступник директора з навчально-методичної роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
Назарова Лідія Володимирівна

Організація освітнього процесу в коледжі регламентується Положенням про організацію освітнього процесу у Відокремленому структурному підрозділі «Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету», Положенням про види занять у Відокремленому структурному підрозділі «Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету», Положення про контрольні заходи у Відокремленому структурному підрозділі «Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету», Положення про використання дистанційних технологій у Відокремленому структурному підрозділі «Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету», Положення про систему внутрішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти у Відокремленому структурному підрозділі «Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету» та у відповідності до навчальних планів, освітньо-професійних програм за спеціальностями.

Освітньо-професійна програма визначає:

  • вимоги до рівня освіти здобувачів освіти, які навчаються за певною програмою;
  • перелік навчальних дисциплін і логічну послідовність їх вивчення;
  • кількість кредитів ЄКТС, необхідних для виконання освітньо-професійної програми;
  • очікувані результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач освіти.

Основними видами навчальних занять у коледжі є:

  • лекції, семінарські, практичні, лабораторні та індивідуальні заняття, навчальні екскурсії, заняття на виробництві, консультації для денної форми навчання;
  • настановчі, оглядові, очно-групові та практичні заняття для заочної форми навчання.

Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу включає:

  • навчально-організаційні документи зі спеціальностей;
  • навчально-методичні комплекси з дисциплін;
  • інформаційне забезпечення навчального процесу (підручники і навчальні посібники, методичні матеріали, електронні посібники, мультимедійні презентації. комп’ютерні програми з навчальних дисциплін, робочі зошити, практикуми тощо);
  • засоби діагностики якості рівня підготовки здобувачів освіти.

Контрольні заходи є необхідним елементом зворотного зв’язку у процесі навчання. Вони визначають відповідність рівня набутих здобувачами освіти знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо фахової передвищої освіти. Контрольні заходи включають поточний та підсумковий контроль. Види поточного контролю: усний, письмовий (різновидом є тестовий).

Форми поточного контролю: фронтальне та індивідуальне опитування, проведення термінологічних диктантів, розв’язання письмових завдань, практичних ситуацій тощо.

Підсумковий контроль – це контроль, що проводиться з метою оцінки результатів навчання на певному освітньому (кваліфікаційному) рівні або на окремих його завершених етапах. Підсумковий контроль включає семестровий контроль та атестацію здобувачів освіти.

Форми семестрового контролю: підсумковий модульний контроль та семестровий екзамен для студентів денної форми навчання, залік та семестровий екзамен для студентів заочної форми навчання.

Підсумковий модульний контроль – це форма семестрового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу на певному освітньому рівні або на окремих його завершених етапах. Підсумковий модульний контроль планується при відсутності екзамену і не передбачає обов’язкову присутність студентів.

Семестровий екзамен – це форма підсумкового контролю засвоєння здобувачами освіти теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни за семестр.

Екзамени складаються здобувачами освіти в період екзаменаційних сесій згідно до графіку освітнього процесу. Можливе встановлення індивідуального терміну складання заліків та екзаменів для здобувачів освіти в передбачених нормативними документами випадках.

При проведенні поточного та підсумкового модульного контролю проведення екзаменів не виключається.

Атестація здобувачів освіти здійснюється екзаменаційною комісією.


Відкрите онлайн-заняття з дисципліни «Фізична культура» Журавльова О.О.

Дата публікації: 28.11.2022

23 листопада 2022 року викладач коледжу Журавльов Олексій Олександрович провів відкрите заняття з дисципліни «Фізична культура» у групі 1М921 на тему «Волейбол. Одиночне та групове блокування» з використанням онлайнових інструментів: Moodle (платформа дистанційного навчання), Google Meet (інструмент онлайн трансляцій), Microsoft PowerPoint (створення та демонстрація презентацій).

На початку заняття, спілкуючись зі студентами, Журавльов О.О. підкреслив важливість рухової і фізичної активності, яка є винятково важливим, фундаментальним чинником формування, збереження, зміцнення здоров’я та розвитку людини. На запитання викладача студенти назвали чинники здорового способу життя та фізичні якості людини.

Студенти групи 1М921 прослухали та подивилися тематичні відеоролики з виконання одиночного та групового блокування м’яча, а також кращі блокування від професійних гравців. Технічні елементи в домашніх умовах вони будуть виконувати за допомогою імітаційних рухів. А сприяти розвитку швидкісної та силової витривалості - виконуючи вправу «берпі». Ці рухові дії потрібно буде зняти на відео та надіслати для перегляду викладачеві.

Протягом відкритого заняття був постійний зворотній зв’язок з аудиторією, активність студентів. Були обговорені та закріплені правила гри у волейбол, а в якості їх перевірки юнаки повинні пройти тест під назвою «Волейбол» на платформі дистанційного навчання Moodle. Для кращого розуміння гри волейбол та сприйняття технічних дій наприкінці заняття був перегляд обзору матчу чоловічих національних команд за участю збірної України.



Відкрите заняття з фізичної культури

Дата публікації: 22.11.2022

21 листопада 2022 року для студентів першого курсу коледжу, групи 1БФТ922, викладачем вищої кваліфікаційної категорії Бовздаренком Максимом Руслановичем, було проведено відкрите онлайн заняття з дисципліни "Фізична культура", на тему "Волейбол. Прямий нападаючий удар. Індивідуальне та групове блокування".

Під час заняття студенти знайомилися з теоретичними аспектами виконання таких технічних елементів у грі з волейболу, як нападаючий удар, індивідуальне та групове блокування, переглядали відео фрагменти ігрових ситуацій, працювали с дошкою Google Jamboard, давали відповіді на запитання викладача стосовно раніше пройденого матеріалу з теми "Волейбол", отримали теоретичні та практичні завдання для самостійного виконання.

Протягом онлайн заняття відбувався відеозапис, студенти коледжу які були відсутні на занятті у зв'язку с технічними проблемами, відсутністю світла або за інших причин мають змогу переглянути відкрите заняття у зручний для себе час.



Методичне об’єднання викладачів: майстер-клас із вдосконалення роботи в Moodle

Дата публікації: 07.10.2022

6 жовтня відбулося методичне об’єднання викладачів на тему «Удосконалення дистанційної системи навчання у ВСП ДАФК ЛНАУ».

Сергій Бойко поділився досвідом завантаження на платформу дистанційної освіти Moodle вставок (типу «hotlink») зі сторонніх інформаційних ресурсів, (зокрема презентацій, відео), а також показав алгоритм відправки студентам засобами Moodle перевірених робіт із виправленнями, зробленими викладачем.

Олексій Пристінський показав майстер-клас «Як зробити відеозапис заняття?» та продемонстрував різні способи створення скріншоту екрану на стаціонарних та мобільних пристроях.

Учасники методичного об’єднання отримали змістовну інформацію, яка сприятиме створенню якісного контенту для здобувачів освіти, що є особливо актуальним в умовах дистанційного навчання.



Майстер-клас з проведення ефективного онлайн-заняття

Дата публікації: 09.09.2022

9 вересня відбулося засідання методичного об’єднання викладачів коледжу, присвячене втіленню в навчальний процес новітніх технологій освіти. Модернізація освітнього процесу, використання інноваційних засобів навчання – провідна методична проблема, над якою працює педагогічний колектив.

Викладач Станіслав Васюк провів майстер-клас з проведення ефективного онлайн-заняття з використанням сервісів Google Meet та Jamboard.

Усі присутні викладачі коледжу могли почерпнути нові ідеї для своєї роботи, що дасть змогу витиснути максимум ефективності під час проведення власних занять.



Розклад дзвінків

Дата публікації: 08.09.2022

До уваги викладачів та студентів!

З 12 вересня 2022 р. вводиться в дію новий розклад дзвінків.



Навчальний рік розпочнеться в дистанційній формі

Дата публікації: 01.09.2022

До уваги викладачів та студентів!

2022-2023 навчальний рік розпочнеться в понеділок, 12 вересня в дистанційній формі. Розклад занять буде розміщено у відповідному розділі сайту.

Бажаємо усім миру, добра і терпіння.



Вступники зможуть пройти реєстрацію на НМТ у червні

Дата публікації: 04.05.2022

Вступники до закладів вищої освіти, які не мали змоги зареєструватись для проходження спрощеного ЗНО у вигляді мультитесту, отримають таку можливість у червні.

Про це повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час прямого включення на каналі IСTV. За його словами, у червні буде ще одна спроба для реєстрації учасників мультипредметного тесту.

«Враховуючи воєнний стан, враховуючи те, що багато дітей перебуває в стресовому стані, ми дамо можливість нашим дітям для продовження навчання саме в Україні пройти ще одну спробу реєстрації», – наголосив Сергій Шкарлет.


Додатково про подію...


Усе про мультипредметний тест

Дата публікації: 30.04.2022



  Навчальна робота

Навчальна частина

Підготовка до ЗНО і ДПА



© Бойко С.М., ВCП "Донбаський аграрний фаховий коледж Луганського національного аграрного університету", 2008-2022